چهارشنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۸۷
به بهانه تولد ِ‌ «محسن فرجي» در تقديس «مهرافروز فراكيش»

تولد محسن فرجي
خواهرم "تهمينه" را خيلي دوست داشتيم؛ ما هفت برادر. بعد از همه ما بزرگتر بود و بعد وقتي نوزده سالش شد ازدواج كرد و الان پسرش پشت كنكوري است. بعد من به او خيلي وابسته بودم و وقتي هم تهران آمدم دلتنگ بودم و تنها. بعد مهرافروز خانم خواهر من شد. مهرافروز خانم هميشه خواهر من بوده و آن وقت‌ها ده سال شده از آن روزها، من در تهران تنها بودم و هيچ كس را نداشتم و سرباز بودم و محسن فرجي و مهرافروز خانم كه تازه ازدواج كرده بودند، نگذاشتند غربت تهران را هيچ وقت درك كنم. مهرافروز خانم از چند روز قبل زنگ زده بود به دوستان محسن كه 20 فروردين، تولد اوست و خانه‌شان باشند و محسن نداند.

تولد محسن فرجي
بعد غزل بانو، دخترشان و بامداد، پسرشان هم به مادر كمك كردند تا سوري براي پدر برگزار شود

تولد محسن فرجي
بابا تولدت مبارك!

تولد محسن فرجي
اما اين "رضا هدايت" است كه دكتر است و نقاش و داستان‌نويس و وبلاگ‌نويس و آن وقت فال گرفت براي محسن و آن وقت به چند زبان اجرايش كرد و مُرديم از خنده

تولد محسن فرجي
متهم: محمود قلي‌پور
تحصيلات: دانشجوي دكتراي پژوهش هنر
شغل: تلاش براي نويسندگي
حضور: افتخاري


تولد محسن فرجي
مهران، برادر محسن را شايد 15 سالي بود نديده‌بودم، ديشب شنيدم كه در ايسنا كار مي‌كند در سرويس سياسي‌اش

تولد محسن فرجي
آن‌كه به دورترها انگشت نشانه رفته، "محسن‌ حكيم‌معاني" است و منصوره خانم، همسرش

تولد محسن فرجي
منصوره خانم و غزل، دختر محسن و مهرافروز

تولد محسن فرجي
وقتي قد عكاس به ابرهاي بالا برسد، عكس اين مي‌شود

تولد محسن فرجي
جشني كه دوستان باشند اين‌ مي‌شود

تولد محسن فرجي
محسن هميشه در آن دوراني كه در كوي‌دانشگاه بوديم دوست داشت پسري داشته باشد "اميرجلال‌الدين" نام و دختري " غزل بانو" نام

تولد محسن فرجي
و حضور برف شادي

تولد محسن فرجي
و آن وقت‌ شيريني‌خوراني

تولد محسن فرجي
بامداد، قيافه پدر دارد و آرامش مادر

تولد محسن فرجي
و غزل، قيافه مادر و شلوغي پدر

تولد محسن فرجي
مهران فرجي

تولد محسن فرجي
محسن فرجي

تولد محسن فرجي
عليرضا كيواني‌نژاد كه ديشب با هم آشنا شديم

تولد محسن فرجي
و باز شيريني

تولد محسن فرجي
شما هم مي‌دانيد چه مي‌خواهم بنويسم؟ سه ...

تولد محسن فرجي
و غزل كه در آخر برنامه با من دوست شد و گفت از عروسكم هم عكس مي‌گيري

tadaneh AT gmail DOT com