دوشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۸۶
ادبیات و رسانه در نمایشگاه کتاب تهران

اولین نشست از سری نشست های مشترک کانون ادبیات ایران و خانه کتاب با عنوان "نسبت ادبیات و رسانه" روز چهارشنبه در سالن شماره یک سرای اهل قلم بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می شود.

یوسف علیخانی، صادق کرمیار و محمدرضا گودرزیهادي كياسري

به گزارش جام‌جم‌آنلاين، در این نشست که با حضور صادق کرمیار نویسنده و مدیر بنیاد آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد يوسفي منتقد ، محمد رضا گودرزی داستان نویس و منتقد، هادی سعیدی کیاسری مدیر کانون ادبیات ایران، یوسف علیخانی، داستان‌نویس برگزار می شود، شرکت کنندگان درباره مسایل مختلف مربوط به نسبت ادبیات و رسانه صحبت می کنند.
هادی سعیدی کیاسری، درباره ارتباط رادیو و ادبیات داستانی،‌ صادق کرمیار درباره ارتباط تلویزیون و ادبیات داستانی، حامد يوسفي درباره سینما و ادبیات داستانی،‌ یوسف علیخانی درباره نسبت ادبیات و اینترنت و محمدرضا گودرزی درباره ارتباط مطبوعات و ادبیات داستانی سخن خواهند گفت.
این برنامه روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ساعت 17:30 تا 19:30 در سالن شماره یک سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب واقع در مصلی تهران برگزار می شود.
برنامه بعدی این سری نشست ها، روز پنجشنبه با با حضور حسن اصغری، محمدرضا گودرزی، جواد جزینی و بلقیس سلیمانی و بررسی داستان کوتاه ایران در دهه اخیر برگزار خواهد شد.

tadaneh AT gmail DOT com